یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
انتخابات

حوزه / رئیس هیأت نظارت انتخابات خراسان جنوبی گفت: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ ناظر مردمی و امین و آموزش دیده از سوی شورای نگهبان در سطح استان بر امر انتخابات نظارت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام مهدی یعقوبی امروز در جمع خبرنگاران حاضر در شعبه أخذ رأی شهرداری شهر بیرجند، اظهار داشت: دست‌اندرکاران انتخابات به صورت جهادی پای کار آمدند و کاری که باید در بازه زمانی ۶ ماه انجام می‌شد طی یک بازه زمانی ۳۱ روزه انجام شده و در مجموعه اجرا و نظارت طی این مدت تلاش شبانه‌روزی داشته‌اند و مقدمات برگزاری انتخابات را به نحو احسن فراهم کردند.

رئیس هیأت نظارت انتخابات خراسان جنوبی، با بیان اینکه مردم با مشارکت بی‌نظیر خود، حماسه و برگ زرین دیگری را در تاریخ جمهوری اسلامی ثبت خواهند کرد، افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری، حماسه حضور مردم در انتخابات مکمل بدرقه شهیدان خدمت خواهد بود.

حجت الاسلام یعقوبی، با اشاره تعداد ناظران یادآور شد: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ ناظر مردمی و امین و آموزش دیده از سوی شورای نگهبان در سطح استان بر امر انتخابات نظارت دارند.

رئیس هیات نظارت انتخابات خراسان جنوبی، ابراز کرد: رأی مردم، امانتی است که برعهده دست اندرکاران امر انتخابات قرار دارد و از آن نگهداری و حفاظت می‌شود، علاوه بر ناظران امین، نمایندگان نامزدهای حاضر در صحنه انتخابات نیز در شعب اخذ رأی حضور دارند.

وی با بیان اینکه مردم با حضور پرشور و مثال‌زدنی خود حماسه آفرین خواهند شد، عنوان کرد: مردم خراسان جنوبی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سطح کشور رتبه اول را کسب کردند و امیدواریم در این دوره هم این موفقیت را تکرار کنند.

حجت الاسلام یعقوبی، با بیان اینکه مردم برای شرکت در انتخابات شناسنامه و یا کارت ملی همراه داشته باشند، ابراز کرد: به غیر از این دو مدرک هویتی در این انتخابات مدرک دیگری قابل قبول نیست.

رئیس هیأت نظارت انتخابات خراسان جنوبی گفت: در ساعات پایانی اخذ رأی، شعب شلوغ خواهد شد و امیدواریم در ساعات اولیه مردم به شعب اخذ رأی مراجعه کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha